Jumaat, 19 Februari 2010

aku sayang peria..

sayur peria..kalau diberi pilihan antara telan ngan kunyah, aku lagi rela pilih telan. tak payah nak rasa or menikmati. pahit.. tak sedap.. simpan je terus lam perut. cukup masa buang. tapi banyak plak risiko yang bakal di tanggung.. tercekik ti camner? nak taknak kena gak rasa.. pahit pon pahit la. yang penting khasiatnye nanti..


aku betul2 sayang peria...

Sabtu, 13 Februari 2010

kampung kata mari rumah kata jangan

cuti yang agak panjang. perlukah aku pulang menghirup kopi di kampung? atau minum sarsi kat rumah je? lau tak balik aktiviti aku lepak umah, makan, tengok tv sorang2. lau balik kampung leh berfamily, melepak, berdating. tapi aku betul2 malas nak menunggang.. tiket bas mesti dah abis.. balik kang gi tengok tiket keretapi. lau ada aku balik. lau takde..hmm.. minum sarsi jela..

sok hari kekasih. disambut? huhu.. kepercayaan kristian kan? untuk melayu islam memang haram di sambut. untuk melayu selam? hmm.. terpulang la pada nawaitu kan..

aku pernah terlibat dengan 'penontonan' filem hindi sekitar tahun awal 2000 kalau tak silap.. baru2 ni tajuk dan tema filem baru ni menarik perhatian.

Isnin, 8 Februari 2010

monday fucking night

lirik ciptaan saudara abdul azim.


monday night

on the monday night
i lying down in my room floor
looking at old picture of you
and i was high

on the fucking night
i walk alone at the beach
i see my other self
hold you..
kiss you..
and we were happy in our own world...

i never meant to lie..
i never meant to hurt..
i never meant to screw around you..