Rabu, 3 Jun 2009

aku budak kampung

"welcome to kuala lumpur" itu la ucapan aku pada atan. masa tu kami atas motor. belum sampai tol jalan duta lagi. masa tu aku berpikir sejenak.. betul ke ape yang aku buat ni? boleh hidup ke aku kat sini? mak abah? teman? awek? huh... sampai bila aku nak duduk lam kepompong? memang selesa berada dalam kepompong.. tapi aku perlu keluar.. tengok dunia luar.. pulang bila nk bertelur je.. huhu.. pejam celik pejam celik, dah hampir setengah tahun aku di kota ini. aku still boleh hidup. terima kasih pada teman-teman semua.. aku terpaksa bergantung kat tali korang.. nasib baik diorang sudi menahan.. masih ada dua tiga tali yang aku belum lepas.. maaf kawan.. aku perlukan kan bantuan.. aku cuba panjat sendiri tanpa bantuan korang.. sampai puncak nanti aku bikin rumah. korang boleh datang bila-bila masa..

terima kasih kawan-kawan..